Annelikmood benim kızımda bugün öğlen düştü yataktan o kadar da dikkat ediyorum herkes eder mutlaka ama maalesef oldu görünce elim ayağım titredi kucağıma nasıl alacağımı bilemedim insan çok kötü oluyor gerçekten. Biz hastaneye gitmedik kızımı kucağıma aldım hemen sustu zaten, kusma gözlerde kayma şişkinlik falan olmadı çok şükür çok az kızarıklık oldu oda bir kaç saat içinde geçti inşallah olmaz bir şey içinizi ferah tutun