Anneler merhaba öncelikle 2 gün önce diş doktoruna gitmiştim ve kanal tedavisi yaptı daha sonra ağrıyan dişin siniri aldı ardından dolgu yaptı ve bidaha ağrın olmaz dedi. İnanılmaz derecede zonklayan bir ağrıyl karşı karşıyayım dolarex apranax gibi ağrı kesiciler kullanıyorum ve geçmiyor sizce neyden kaynaklı olabilir ? Birde üstüne 3750 tl para verdik 🤦🏼♀️ Şaka gibi ama gerçek ne yazık ki sizce neden ağrıyor hala ? Siz yaşadınız mı ?