mervekk bizim topuk kanından değil sonradan çıktı hastane de verildi sağlık ocağında verildi birşey çıkmamıştı sonradan sarıık için doktor kan istedi orda tsh 50 lerdeydi en ust seviyelerde yanı ve hemen ilaca başladık endekronin doktoru bulduk baya doktor doktor gezdkk erken tedavide birsey olmaz duzene giriyor 2 ayligiz ve maşallah normale dönmüş bizde çok korkmuştuk ve doktorlar genelde doğumdan sonra topuk kanında yüksek çıkar sonradan normale girer demişti bizim sonradan çıkmıştı çıksa da tedavisi var yani ne tedavisi olmayan hastaliklar var eskiden tsh bile bakilmiyormus dusunun simdi ilacla düzene giriyor intermettem bakip caninizi sikmayin hic