Bebegim bes günlük sezeryan oldum sütüm az ve yetersizdi mecburen hastaneden sonra biberon vermek zorunda kaldım şimdi napıcam bilmiorum sagarak süt vermeye calısıorum oda yetersiz yine mama vermek zorundayım ama emmesi için elimden geleni yapıorum artık göğüslerimde acımaya başladı tecrübelerden faydaya acıgım