50 gün oldu dogum yapalı cok mutsuzm bebege ısınamadım evde duvarlar uzerıme gelıyor bebekle tek kalmak ıstemıyorum ama ne yazıkkı aılemden uzakta sehır dısındayım kolik bir bebegım var ilk kızımda boyle olmamıstm ona bakınca içim eriyodu ama bu bebegı hiç istemiyorum benim neyim var ne yapacagm aynı durumu yaşayan varmı ?