Benim oğlumda 22.5 aylık şuan kendini anlamlı bir şekilde çok güzel ifade ediyor konuşması gayet iyi . Size tavsiyem durmadan konuşun , evde yaptıklarınızı anlatın , dışarıya çıktığınızda etrafta olan biteni anlatın . Ben ve eşim sürekli bu şekilde konuşuyoruz , bol bol kitap okuyoruz. Benim oğlum tv de izliyor malesef iştah sorunu olduğu için yemeği o şekide yiyor . Ama sizde çizgi film açıyorsanız eğitici videolar açabilirsiniz hayvanlar , renkler vs .