canimbebegimm 2 saatte 1 uyanıyor 10 dakika emiyor yeterli mi yeni dogunca sarılık vardı biberonla besledim onu bıraktım aç kalmaz değil mi kaç ml emdigini görsem içim rahat edecekte Birde ağzı doluyor bazen emerken nedendir
Bbmomy canimbebegimm her istediğinde emzir şuan çok küçük midesi genişledikçe daha çok emecek daha uzun süre gidecek tokluğu
Glsn7581 canimbebegimm kaç CC çıktığını görmenize gerek yok 🙂günde en az 6 ila 8 cisli bez varsa doyuyor demektir hele ki mayisiyosa.biberon verme derim çünkü meme reddini tetikler emzirdikce de süt artar.ben gündüz daha sık emzirirdim.az emip uyuduğu için.gece de 1.5 saat de 2 saatte bir
AtlasBebekk canimbebegimm gününe göre ideal bana doktorum ilk bir ay gündüzleri saatte bir geceleri iki saatte bir emzir demişti
Bbmomy canimbebegimm bebek aç kalır mı hiç yaygarayı koparır mazallah her istediğinde emzirin gayet iyi merak etmeyin süt az diye endişelenmeyin emzirdikçe artacak aylık kontrollerinde kilo alımından belli olur zaten
Glsn7581 canimbebegimm yeni doğan olduğu için kusma fazlaca olabiliyor daha mide kapakçığı tam gelişmedi annesi sütüm yetmediği o kaygısı yaşama bence 🤗 sen emzirdikçe süt dediğim gibi artacak artacak
canimbebegimm Glsn7581 teşekkür ediyorum korkuyorum işte biberonu gece veriyorum tam bırakamıyorum ac kalacak diye hiç emmiyordu şükür unutturmadım kendimi azalacak diye çok korktum emmedigi icin
Glsn7581 canimbebegimm kaygı sizi yıpratır sütünüzü de azaltır sakin olun bebeğinize de sakinliğimiz geçsin Mutlu anneler melatonun hormonu salgıladığı için bu hormon bebeğe de geçer
canimbebegimm AtlasBebekk benimde aklıma geldi şimdi ilk doğduğu gün demişti bana şimdi 1 saatte 1 gece de 2 saatte 1 emzir diye
AtlasBebekk canimbebegimm siz isterseniz kırkı çıkana kadar öyle yapın ne kadar çok beslenirse o kadar iyi :)