Kızlar merhaba , seZeryan ile doğum yaptım oğlum tam 2 aylık bugün ama geçmeyen bir kabızlık var ve doğumdan sonra başladı . Doğum öncesi böyle bir sıkıntı asla yoktu hergün hatta günde 2 bile olurdu sımdı 3 günde bir oda acı ceke ceke . Emziriyorum onerecegınız birşey var mı deneyen kullanan