AyazisMom Minisinannesiii ilk yapısınızda neyle mayaladiniz digerlerinde mayaladiginiz yogurdu tekrar maya olarak kullaniyorsunuz biliyorumda ilki onemli bide hangi sutten yapiyorsunuz acaba
Minisinannesiii AyazisMom ben mahalleye gelen sütçüden alıyorum komşudan almıştım ilk mayayı ama çok ekşi olmuştu en son mayaladigimi hazır yoğurttan yaptım valla 😀😀
AyazisMom Minisinannesiii ya acık sut zararlı olabilir diye dusunup gunluk sutle ve probiyotik yogurt mayasi alip yapmistim tutmadi iste gozumu yumup acik sutle ve bir kereye masus hazir yogurtla yapicam karar verdim 😆
Minisinannesiii AyazisMom iyce kaynatın bisey olmaz insallah ben yapıyorum valla yine de aklınıza girmeyim de 😀