Tv olayını bilmiyorum benim bebeğim izlemiyor ama dediğiniz gibi 3,5 aylıkken falan bata iletişim kuruyor gibiydi 4.aya girdiği günden beri gülüyor ama sesler değişti ııııııh falan yapıyor bir sayfada okudum yeni becerilerine odaklandığı için eskileri bir süre yapmayabilirmiş şu an aklı yeni becerilerinde ve etrafta gördüğü şeylerde diyordu yazıda ki zaten benim kızım da günlerdir dönmeye çalışıyor bazen dönüyor bazen dönemiyor onun derdinde garibim 😂