Prenses21 Kizlar devlet karsiliyomu ucretsiz olarak sahibinden ucretsiz kedi sahiplendimde kisirlastirip asilarinin yapilmasi gerekiyo
snil Prenses21 Sokak kedisi olunca ücretsiz yapıyolar ya da cüzi ücreti oluyor. Tekirse o şekilde deneyebilirsiniz. En temizi yaşadığınız yerin belediyesinin ilgili birimini aramak, onlar daha doğru yönlendirir ☺️
delirmeceler Prenses21 bildiğim kadarıyla sahiplenilen kedilere ücretsiz aşı ve kısırlaştırma yok sokak kedilerine var devlette kısırlaştırma ve aşılar cüzi bir miktar zaten yakınınızdaki merkezi arayıp sorabilirsiniz sokak kedisi kısırlaştırılırsa bakmak isterim diye
Teemo07 Prenses21 ben barınaktan sahiplenmiştim, barınak ücretsiz olarak kısırlaştırmıştı. Ama sahibinden sahiplendiyseniz sanmam.. Sokak kedisi olsa belki yapıyorlardır.
Minnakelifim03 Prenses21 annemlerde ve ablamlarda kedi var ablam veterinerde aşı yaptırmış ilk aşı 15 20 lira tutmuş ikincisi 30 tl 1 ay sonra gelin yapalım demişler. Cüzi miktarda aşı fiyatları veterinerdede yaptirabilirsiniz🌸
eceunverkanra Prenses21 Sokak kedilerine ucretsiz, sahipli kedilere ucreti karsiliginda yapiliyor diye biliyorum. Sokagimda beslegim kedim diyerek goturebilirsiniz belki ama o zamanda karnesi olmaz, asi takibi yapilamaz.
eceunverkanra Prenses21 Düzenli olarak yaptirilmasi gereken aşılar var, en onemlisi iç dış parazit eger sokaga cikmayan bir kediyse diger asilarin da tekrari senede 1 ya da 6ayda 1 yapiliyor. İc dis parazit 3ayda 1
Denizvepasa Prenses21 3 tane kedi annesi olarak size tavsiyem belediye ya da barinaklarda kisirlastirmayin. Genelde sonrasinda sıkıntı çıkıyor. Kuduz ve karma asilarini yilda 1 kez ic-dis parazit asilarini cocugunuz varsa 2 ayda yoksa 3 ayda bir yaptiriyorsunuz. Ben kendim yapıyorum ic-dis parazitini 2 ayda bir. İc-dis parazit birlikte olan damlalar var 150 tl civari almistim. Bir paket 6 ay gidiyor. Veterinere gitsem sadece bir kez 150 odeyecektim.