Ben 4 ayı bitene kadar doğru düzgün uyuyamadım. Zaten 4. Ayda uyku gerilemesi yaşıyorlar. 5. Ayla beraber uyku eğitimine başladım. Gündüz uykularını düzenledim. Gece 2de falan yatıyodu. Akşam 6dan sonra uzun uykuya yatırmadım. Böylece Gece uykusunu geri çektim. Sonra 9dan sonra şekerleme yapıyodu oyalayarak onu da kaldırdım. 6.ayından sonra eğer gerçekten uykusu varsa yatağına yatırıyodum. Pek sallamıyodum da. Kendiliğinden uyuyodu. Şimdi 8 aylık arada bozulmalar olsa da yatırınca kendi uyuyo.