Glsmcglr o yaptığı şey serum fizyolojik miydi acaba , 5 ml serum fizyolojik sıkıyorum iki burnuna toplam olarak , günde 2 kere 10 ml yapıyor , burun aspiratörü kullanmıyorum ama yüzüstü çevirip sırtına vuruyorum aşağıdan yukarıya doğru pat pat , inşallah doğrudur yaptığımda bi sıkıntısı yoktur