Babybus_ yaptınız şey bebeğiniz için o kadar faydalı ki ♥️ Bende sabah 5-6ya doğru yatağımıza alıyorum. Sağdan soldan sarılıyoruz ona.tüm sevgimizi veriyoruz. Çok huzurla doluyor. Bir daha bu günlerini ve bu küçüklüğünü göremeyiz dibine kadar tadını çıkarıyoruz. Bebeğim çok mutlu ve sosyal bir bebek, bence iyi yapmışsınız, böyle bebekler 1 yaşındann sonra annesine duyduğu sonsuz güven sonucu çevreyi ve diğer insanları keşfetmek isterler. Kalbiniz nasıl istiyorsa öyle yapın. Siz hiç 18-25-30 yaşında annesi ile uyuyan gördünğz mü? Yatsa yatsa 2-3 yıl yatarr. Sonra tatlı dil ve oyunla ayırırsınız . Ben öyle yapıcm🥰