Hanımlar dün kötü bi durum başıma geldi mideniz bulanmasın ama yatağa istifra edildi maalesef. Sildim sildim koku gitmiyor kokuyor daha çok. Yıkamacı çağırmak istiyorum çare olur mu? İçine işledi büyük ihtimal. Yoksa ümidimi kesip atayım yeni mi yatak alayım böyle zamanda 😭