Tazeanne06- 9 nisanda cıkacak kırkımız, ramazanın başı sayılır. Oruc tutmayı cok seviyorum gerçekten her sene hevesle beklerim ramazanı ama emzirdikten sonra elim ayağım titriyor şuan bile hemen bir şeyler atıstırma ihtiyacı hissediyorum, dediğiniz gibi ek gıdaya geçmeden tutmak cok zor. Rabbim nasip ederse seneye inşallah 🙏🏼💕