Merhaba hanimlar size bisey danismak istiyorum adetime bir hafta var ve 5 nisanda taile çıkacağız aderimi nasil bi kacgun one alabilirim emziriyorum 15 aylik bi kizim var … Adetimin ilk ucgunu yogun gecer ve sancili olir o yuzden tatil hazirliginda bunlari cekmek istemiyorum bildiginiznose yarayacak bi yontem var mi ….??