Deletedmom_58 ben sallayarak uyutuyordum bebegimi. 10 gün önce basladım eğitime kendi çapımda.
Önce ilk 3 gün salla dur yöntemiyle uyuttum. Sadece geceleri ama.
Gündüzleri de normal sallıyordum ama Dalmasına yakın sallamayı kesiyordum. Sanki kendi kendine uyuyormuş hissi vermek için.
İlk 3 gün böyle devam etti, sonra geceleri bir rutin oluşturdum. O da cok basitti.
Odaya geçtik, mamamızı, emziğimizi ve pandamızı (uyku arkadaşı) aldık. Loş ışık açtım, arka fonda da pışpış sesi.
Sonr ayatakta konuşa konuşa uyumasını sağladım. İlk gün 40 dk sürdü. Zaten uykusu geldikçe yüzünü bana sürtmeye başladı, sonr ayabına uzandım. Pışpış patpatla uyudu. Diğer günlerde aynı şekilde devam ettim. Bu arada gündüzleri de yavastan bu yönteme geçtim ama hava aydınlık oldugu için çok zorlandım. Arasıra agladı, hatta günlerce 2. Uykuyu yaptıramadım. Hatta sallamayı denedim onu da kabul etmedi. Ve hala 2. Uykularımız sıkıntılı.
Suan 10 günü geçti ve odaya gittikten max 15. Dk sonra uyumuş oluyor. Bu arada pışpışı bıraktım, çok nadir söylüyorum. Pat pat da çıkarsa hayatımızdan bitti demektir.
Ama bizde gece uykuları düzelmedi malesef. O hala aynı. Onun düzelmesi için gece beslenmesini kesmem lazım.