Uvercinka çok geçmiş olsun 😕 hamileyken salata doğarken parmağımın ucunu kesmiştim yani tamamen koptu tırnak kenarından büyük bi kısım. Asla doku oluşmaz orası oyuk kalır dediler. Eşimin annesi kantaron yağı verdi. Günde 3 4 kez sürdüm bol yağlı bir şekilde beklettim. 1 ay sonra tamamen eskisi gibi doku oluştu. Şimdi hiç bi fark yok sanki hiç kesilmemiş gibi. Günden güne iyileştiğini bizzat gördüm. Mutlaka ama mutlaka deneyin. Şu an orada hücreler çok yoğun. Bunu iyi değerlendirin 🙏🏼