Arkadaşlar merhaba .
kızım 5 gün önce 40 derece ateşle hastaneye gitti . Azitro ve pedifen - calpol kullanıyoruz . Ama 2 gündür antibiyotiği bıraktık içmiyoruz . Ateşimiz de çıkmadı 2 gündür hiç arada bir kusuyor sadece nadir
Ama 3 gündür aşırı bir şekilde ishal oldu doktorumuzu aradık antibiyotikten dolayı normal dedi 2 gün önce . Ama 3. Gün bugün 15 dakikada bir kaka yapıyor , ve o kadar pişik oldu ki poposunu yıkatmıyor bile acıdan. Kızım 9 ay 20 günlük .
Sizce ters giden bir şeyler mi var
( Rota aşımızı olduk )