Merhaba sevgili hanimlar 2 ay 4 günlüm kızım meme emerken surekli memeyle kavga ediyor yani boyle huzursuz gibi sanki
mememin ucunu koparcak gibi geriye dogru cekiyor kendini gazdan oldugunu dusunuyorum.Sizce neden? Ama mememden ayrildigu an kendini sıkmiyor gazi varmis gibi.Bu durum beni cok yoruyor artik.Hem gogus uclarim artik cok aciyor emzirmek iskence oluyor resmen