Benim gibi olan var mı bilmiyorum 7 aylik bebegim var zor bir bebek değil ama çogu zaman aglamaklı bir haldeyim eşim işe gittiginde elim ayagim boşalıyor çarpıntım tutuyor ağlamak istiyorum bebegimle ne yapacagimi şaşırıyorum geçmiyor da ailelerimiz başka illerde yaşıyor gelemiyorlar destek mi alsam hic bu durumu yaşayaniniz oldu mu tavsiyelerinizd ihtiyacim var.