Yasim 30 hep hayalimdi yarin muayne olacagim..sadece kemik var ama bakalim ne diyecek.burun estetigi olup pisman olan var mi hem cok istiyorum hem korkuyorum bir sorun yasarsam sonradan diye.tecrubeleri olanlar yazabilir mi?
Zor oluyor mu?
Sonradan bir problem yasayan var mi?