Bence sakın memeyi kesmeyin benimki 3 buçuk aylıkken meme reddi oldu etmiyordu anca uykuda emziriyordum keşke meme delisi olsa diyordum simdi 8 ay 10 günlük 5 gündür etmesi düzeldi uyanıkken emiyor artık ek gıdayı da hep püre çorba içiyor az az katı hiç bir sey yemiyor kusuyor yiyince bi de reflüsü var ama sabırla ek gıdayı oynaya oynaya az az veriyorum kaşıkla her öğünümüz yarım saatten fazla sürüyor bazen püskürtüyor ona rağmen iki kaşık fazla yesin diye uğraşıyorum yediriyorum sabırla denersen zamanla alışıyor yemeye