Benimki 40tan sonra gündüz çok az uyumaya hatta özellikle 7 13 arası uyumamaya,full kucak istemeye bıraktığın an ağlamaya,kucakta uyumaya,aşırı fazla iştahlı olmaya(süt yetmedi by sefer o yorgunlukla daha çok strese girdim:(( ),bi de gazını alttan kendisi zorlanmadan çıkarmaya
Başladı..
Inşallah sizinki pamuuukkk bi bebk olur bazısı da pamuk gibi oluyormuş 😃
Bu süreçte en çok gözlemlediğim şey art8k bebeğe iyice alışıyorsunuz neye niçin ağladığını hemen anlayabiliyosunuz bii de bağırsakları gerçekten dedikleri gibi büyüdükçegelişiyor.Tabi biz probiyotik kullanıyoruz onun da çok etkisi vsr