Kızlar baslıktada olduğu gibi aylar sonra yatağıma geçiyorum. Kızımla beraber odasında yatıyorduk odama gidiyorum. Ama çok korkuyorum düşerse falan yada sesini duymazsam diye. Montessori yatak kullanıyoruz o beni tedirgin ediyor. Kamera koyucam ama annelik işte yinede korkuyorum. 14 aylık kızım bu arada. Varmı verebileceğiniz bi tavsiye 🥲