Selamlar herkese. Bebeğim yakında bir aylık olacak. 🙏🏻 Henüz emzik vermedim. Çevremde bir sürü kişi var bazıları ver diyor bazıları verme diyor. İlk bebeğim olduğu için kafam karışık, ne yapacağımı bilmiyorum. Herkese göre bu durum değişir belki bilmiyorum ama emzik hiç vermesem olur mu? Ya da ne durumda verilmeli? Öğretmen olduğum için eylülde okula başlayacağım. O zaman da biberonla sağdığım sütleri bakan kişinin vermesi gerekecek. Biberona ne zaman alıştırılmalı? Şu dönemde çok erken, meme reddi olabilir deniyor. Tecrübeli annelerden fikirlerini bekliyorum, yardımcı olursanız çok sevinirim. Bu arada çocuk doktorumuza da danışacağım tabii kontrolümüzde. Buradan da fikir almak istedim. 🙏🏻