Alpylmz2022 Adababy bitmez ki bizim milletimiz de nankör biraz ne verirsen daha fazlasını istiyor hep yakında aç kalırız verdikleri para aldıklarıı geçti
Cik Adababy bugün acil ihtiyaç vardı migrostan bebek bezi alalım dedik 60adet beze 190 tl ödedik şaka sandım mecbur kalmasaydım almazdm
Adababy Cik ya kahvaltıya zeytin peynir yumurta alıyorum reçeli pekmez kaymağı salamı hak getire yani artık düzgün kahvaltı yapmak isityorım yemek yemeyi saymıyorum bile
Banaannede Banaannede tabi bunu haber vermek için söylüyorum yoksa zamlardan ben de nefret ettim. Herşeyin fiyatı uçmuş…
Adababy Banaannede ben 3 hafta önce gördüm a101 de 5 kg 52 tl di şimdi gördüm 90 tl olmuş bim a101 e göre ucuz
2cocukannesi__ Adababy ohaaaaaaaa hangi market zaten kek poğaça bilmem ne vs. Yapmıyorum öyle yürürken eşim bakkaldan çikolata al yiyeyolm dedi benim girmem ile çıkmam bir oldu 1 tanesi 4 tl oha 2 tane ekmek alırım yerim bu ne arkadaş
Adababy 2cocukannesi__ harbyy diye bi çikolata vardı zamanında 25 krş geçen senede 1 tl di geçen gün canım çekti alayım dedim 4 tl dedi şok oldum
Cik Adababy eşime geçen domates bitmiş deidm dün aldım dedi nasıl beştane kalmış dedim zaten taneyle alıyorum diyo 😂😂
Banaannede Adababy eskiden elektronik bişey alacağımızda böyle araştırıp karşılaştırırdık şekere kadar düştük bütçe olarak 😀 bulduğumuza şükredip oturalım isteyenler de var ama maalesef bu yaşamak değil
Adababy Hunili artık çok sıkılıyor canım ya kazandığımı böyle şeylere vermek. Yahu vereyim ama şekere 90 tl vermk nedir ya
Honki_Ponki Adababy Ben BİM den 5 kilosunu 60 tl ye aldım kız iki gün önce gerçi markadan markaya farkederdir de bimin kini kullanıyorum ben bal köpüğü markada sanırım 85di 5 kilosu en son çıkmadıysa oda
Hunili Adababy kesinlikle, artık hayata tutunamıyorum. Sürekli bir karamsarlık, umutsuzluk. Yoruldum bu ülkeyle mücadele etmekten. Alt tarafı 70 yıl yaşayıp gidicem ya bu ne tantana🤦🏼♀️