Esramertt Onursal Bey e yaptırdık biz. Evet yanında durabiliyoruz. Tekbir getirip dualar ederek yapıyor. Ankara’nın yarısı ona sünnet oluyormuş zaten. Klips kullanıyor. Bebeğim 3 aylıktı, 2. Gün iyileşti. Her gün whatsapptan hal hatır soruyor, pipisinin resmini istiyor. Bir de Erkekliğe ilk adım sertifakası yazıyor hatıra olarak 🥰 Biz çok memnun kaldık.