Kola içme ama sütün çeker derler 2 3 yudum içebilirsin yemekler pişme aşamasındayken kimyon atın. Bebeğinize gaz kemeri alın ayaklarını sıcak tutun hem kendiniz hem bebeğinizin. Aç gezerseniz bi süre sonra sütünüzde azalır . Yapacak bişey yok yemek zorundasınız benim 2 çocuğumda gazlıydı hatta diğeri 2 aylık hala hala gazlı cıyak cıyak ağlamalarıda var