Merhabalar oğlum 6 aylık ve o benim herşeyim. Sağlıklı olduğuna ve Rabbimin bana onu nasip ettiğine şükürler olsun🤲🏻
Fakat inanın çok yoruldum sadece doğduğu ilk hafta uyuyordu ilk haftadan sonra sürekli ağlamaya başladı. Emziriyordum ağlıyordu mama veriyordum ağlıyordu kucağımda taşıyordum ağlıyordu. Genelde kolik diyorlardı fakat bence kolikten de öte kendi huyu böyleydi. Çünkü dikkatini bir şey çektiğinde ona bakıyordu ağlaması duruyordu , dikkatini o şeyden da aldıktan sonra tekrardan kıyameti koparıyordu. İlk 3 ay bu şekilde devam etti Daha sonra kucağımızda susmaya başladı
Şimdi altı aylık oldu. Kilosu haliyle arttı. Hala asla yerde durmuyor. Kollarımız sırtımız belimiz koptu.Yerde emekleme calismasi yapamiyoruz. Çünkü ağlıyor, oyun halısında durmuyor, oturtma çalışması yapıyoruz ağlıyor. Uyanık kaldığı saatlerde full kucakta taşınmak ev içinde gezdilrilmek istiyor. Otursam hadi neyse. Ayakta ve gezerek taşıyacağız beyefendiyi😂😂
Ben kucağıma almayayım demiyorum. Ama hep de kucakta olmuyor. Yemek.yiyemiyorum tuvalete gidemiyorum.Örneğin üç saat uyanık kalıyorsa bir saat tasiyayim.tamam ama benim bebek üç saat de taşınmak istiyor. Ne yapacağimi sasirdim . Eşim yerde dursun ağlasın alışsın diyor. Ona benim içim sızlıyor hemen kucağıma alıyorum. Acaba eşim.hakli.mi . Napmam.lazimmmm