Neseee Hanımlar kızım 5 ay 10 günlük ateşi var dünden beri calpol veriyorum şu an iyi şükür ama bir hırıltı var ve iştahı hiç yok yemezse daha kötü olur diye çok korkuyorum neler yapabilirim çabuk iyileşmesi için
Sule18 @Neseee 3 gündür atesli oğlum 7 aylık öksürük var ve temaslı kimse yok korona rota gribal testler yapıldı negatif çıktı kanda enfeksiyon varmış meğerse eğer böyle devam ederse hastaneye götür bi canım
Neseee Sule18 anladım canım çok geçmiş olsun yarın götüreceğim sanırım daha 1 hafta önce rutin kan testleri yapıldı temizdi şükür ama üşüttü herhalde