Sezinnur Hanımlar sürekli kabızim. 3-4 günde bir anca cikiyorum. Kuru kayısılar , erikler, kefirler , sinamekiler bilindik şeyler denedim fayda görmedim. Ne önerirsiniz? Bı tanidigim İngiliz tuzu kullanıyorum işe yaradı dedi kullanıp fayda goreniniz var mı?
Bibebisgordumsanki Sezinnur bir arkadaş doktorun soyledigini yazmış bende onu onerecektim. Tek care duzen emin olun. Kendinize zaman ayiracaksiniz bu konuda. Geldiginde asla ertelemeyeceksiniz. Vucudumuzun biyolojik saati var ona uyunca kabizlik sorun olmuyor. Sabahlari ilik su icin. Yatmadan once 3 4 gün kurusu kayisi bi kac ceviz yiyin. Ve her gun ayni saatlerde ayni duzende tuvalete gitmeye calisin. Benim duzenim bozulunca sıkıntı yaşıyorum sadece.
Sezinnur Doktora da gittim tabi kaç kez ilaç veriyorlar bir hafta kadar düzeliyor. Sonra daha beter oluyor. İlaç içmekte istemiyorum çok fazla
MelSel Deve gözü/ Açlık otu. Yıllardır kabızlık sorunu yaşayan biri olarak tek tavsiyemdir. Darda kaldığında aşırı zorlandığında anında yap iç direk fayda görürsün. 10-12 yaprak kaynar suya at demlensin, sonrada iç. Çok fazla yapıp içmeni önermem ishal olursun 😂 Bağırsak alışmıyor bu ota diğer otlar gibi değil yani. Ben tavsiye ediyorum , geçmiş olsun 😊
Sezinnur MelSel evet onu da içtim bı iki sefer ama tok karnına içmiştim. Yanlis mi içtim acaba siz nasıl kullanıyorsunuz yatmadan önce falan mı.
MelSel Sezinnur yo fark etmez yatmadan önce için. Bir kere de çıkmadıysanız tuvalete 1-2 kere daha için işe yarayacaktır. He bu düzene bindiriyor mu? Hayır. Brn dr çok gittim bana “kendine bünyene tuvalet eğitimi vereceksin hep aynı saatte tuvalete oturacaksın” demişti 😂😂 Tabi yapamadım yani😂😂
Grupyildizi Bende surekli kabiz oluyorum ya sinir oluyorum kabiz degilken rahatim ne guzel kabiz oluncada makatim agriyor sert diskida bende bi kac gun kabiz olarak gdiyo snra bagirsagim bosaliyo tamamen snra bida
Sezinnur Grupyildizi evet çok sıkıntı gerçekten 3-4 günde bir tuvalete giriyorum kaç kez basur oldum. Kilo da veremiyorum. Yiyorum yiyorum içimde kaliyo😅
Sezinnur Sevgiiiyy cnm tarhana çorbasına bayılırım ve çok şık tuketirim hiç de öyle bir faydasını görmedim bu konuda