Uyku eğitimi adı altına lütfen bebeğinizi ağlayayın. Bırakın bebeğiniz nasıl uyumak istiyorsa öyle uyusun . Aranızdaki güvenli bağlanmayı zedelemeyin . Güvenli bağlanma her şeyden önemli . Benim bebeğim 5 aylık rutin olarak uykudan önce babamıza el sallıyoruz , perdeleri kapatıyoruz , ardından banyo yapıyoruz , picama giyiyoruz ve ışıkları kapatıyoruz . Saat ve sırası hiç değişmiyor . Ardından bebeğimi emziriyorum . Doyduğunu hissedince emziğini veriyorum . Yanında olduğumdan emin oluncaya kadar ona sarılıyorum . Sonra mışıl mışıl uyuyor beşiğine alıyorum . Gece de iki defa yahut 3 defa emmek için uyanıyor . Perde kullanmıyorum . Bebeğim gece ve gündüz ayrımını biyolojik saatine göre çok güzel öğrendi . Sabah altıda uyanıyoruz ve 7 de uyku rutinine başlıyoruz . Beşiğinde uyutmaya çalıştım ancak bu şekilde ağladı . Bebeğiniz ne isterse onu verin . Gelecek nesiller güvenli bağlanmayla iyi psikoloji de ne istediğini bilen ve anlatabilen çocuklar olacak .