Yusaydef Ben kendimize açıkta inek sütü alıp yapmıştım ama bebek için hayvandan geçen hastalıklar kaynatsak da mikrobu ölmüyor diye duydum brucella gibi mesela. Cesaret edemedim. Sanırım cam şişede satılan günlük süt ile mayalayacağım. Maya olarak activia kullanmayı düşünüyorum. Doktoruma sorıcam önce