Ebruli101 Merhaba , başına gelen olmuştur belki diye yazıyorum bugün ikinci günüm sol tarafımda damarda şişlik var ağrı ve acısı var neden olabilir bilemiyorum 🤔 randevu alacağım ama başına gelen bilgisi olan var mıdır ?
BalYapanSinek Ebruli101 lenf bezin şişmiştir canım. Benim son 7-8 ayda iki kez şişti. Ağrılı oluyor. Antibiyotikle geçiyor hemen. Endişelenecek bir durum yok.
UmayNil Ebruli101 enfeksiyona bağlı vücudunun bir tür savunma mekanizması oluyor lenf bezinde şişlik. Boşuna netten araştırıp kendinizi üzmeyin. Dr görünün sadece.
Ebruli101 Yeniaanne nasıl bir işlem yaparlar acaba ya dün google da baktım tümör falan diyor acı ağrı varsa kötü huylu işte ameliyat biyopsi falan bişeyler yazıyordu
Sirinler45- Ebruli101 bende aynı konudan açtım ensemde var benimde normalde birsey görünmüyor ama yana çevirince çok belli dışardan korkuyorum bende ya internetten okuyunca daha da arttı korkum
Yeniaanne Ebruli101 ultrasonla bakarlar biyopsi dediğide iğne ucuyla yapılan bir şey boğaz enfeksiyonu geçirdiyseniz ondan da olur nettekilere bakmayın
Ebruli101 Sirinler45- bende dün baktım biraz tümör falan diyor bende korktum yarın hastaneye de gidemiyorum eşimin işleri var izin alma durumu yok 🤔 aile hekimliğine gitsem anlarlar mi bilmiyorum
Sirinler45- Ebruli101 bende aile hekimine gidicem benim eşimde çalışıyor tek gidemem Devlette 15günde anca randevu veriyor bekleyemem o kadar elle muayenede anlar heralde
Defnem20 Benim kulağımın arkasında var canım lenf bezi büyümesi benimki oynamıyor sert . Oynuyirsa acısı varsa iltihabdir bir göster korkma internete bakma ben de hep kanserin diye düşünüyorum jntenrete bakınca geçmiş olsun
Ebruli101 Defnem20 yok canım geçirmedim ama oğlum göz nezlesi oldu iki gündür falan ondan geçtiyse bana ondan olmuş olabilir mi
Defnem20 Canım hastalıkdan sonra olabiliyor lenf bezleri büyüyor ama benim senelerdir var kongrelere gidiyorum