Elifin-annesi Moralim çok bozuk yaa, kapinin alt kismi çizildi başina boyle bişey gelen var mi ? Ne yapabiliriz 😥
OncedenGurme Elifin-annesi amaan sen benim arabamı görsen içi dışı her yeri çizik içinde. Geçen ben de u dönüşü yapayım derken tamponun altını kaldırıma sürttüm. Eşim alıştım artık tepki veremiyorum dedi 🥲
Benkimimki Elifin-annesi Neden bu kadar problem haline getirdiniz ki araba hurdaya çıkmamış sonuçta. ne yapacaklar isteyen yaptırdı istemeyen çoktan unuttu bile.
Toprak-hira59 Elifin-annesi keske bizimde arabanib sadece bi taraflari cizilse basina gelmeyen sey kalmadi hatta biara sol tarafi komple goçük ve cami tuz buz du 🤣 cana gelecgine mala gelsin ufak bi cizikten birsey olmaz ben cizilen yerleri kendim boyuyorum 🤣🤣
Elifin-annesi Arabayi park ettik telefondan konuma bakiyorduk araba birden kaydi asfalt bozuktu çoktu arabada kaydi kaldirima surttu
Benkimimki Elifin-annesi Senin galiba sinirlerin bozulmuş 😂 rahatla canım bişey olmaz cana bişey olmasın yeter ki
Toprak-hira59 Elifin-annesi yok olmuyor bagajn biryerinde arabanin boyasinin kodu vardir mutalaka arac boya malzemesi satan yere getirin boyanin aynisindan ufak birsey yapar ben ufak cizikleri ince sulu boya fircasi ile kapiyordum birde sol arka camurluk kazadan dolayi komple macun du zimpara cekip boyayi spreye doldurtup oyle boyamistim
Toprak-hira59 Elifin-annesi fotosu malesef cunki sprey sise icine doldurtmustuk biz kırmızın bi tonuydu siz arabayi getirdiginiz zaman zaten bakip soylerler rengi diye
Tugce Elifin-annesi ben de görsele takıntılı bir insanım. Böyle yaşamak zor oluyor, bırakmaya çalışıyorum. Eşya, mal eskiyor yıpranıyor. Buna çare yok. Bugün olmasa başka gün olacak. Bunu bir fırsat olarak görün bu kadar hassas olmamanız için bir fırsat