Aleyimm Kızlar sezeryan yapanlar bilir dikiş bölgemin etrafında uyuşukluk var o uyuşukluk ne zaman geçer bi tuhaf hissediyorum kendimi
MuhammedAmine Aleyimm 6 ay oldu hala öyle sanki bi tık azaldı ama hala hissiz aynı şekilde dokununca fln tuhaf hissediyor insan doktorum 1 sene içinde geçer demişti
Duruonur Aleyimm 8 ayı bulur dedi bnm doktor.şuan bir buçuk ay oldu bnmde aynı şekilde uyuşuk tuhaf bi his
Aleyimm MuhammedAmine hımm anladım canım insan kendi tuhaf hissediyor ya sanki ben eski ben değilim artık
Nicemother Aleyimm canım kesik atılırken sinirler de kesiliyor o sebeple yeni Doğum yaptığım zamanlar eşimin kuzeni geldi en son doğumunu 10 sene önce yapmış ben hala hissetmiyorum dedi.Böyle kalacak sanırım şimdiden kendimizi alıştırdak hiç fena olmayacak
LtfyeAsaf Aleyimm benim annem hissetsen bile eskisi kadar hissedemezsin sonuçta orayı kesiyolar eskiye dönmez demişti 😆
Aleyimm Meryemmervr çok kötü ya vucdünü bi yerini hissetmemek lohusalıktanmı bilmiyorum kendimi felç gibi hissediyorum
Meryemmervr Aleyimm lohusaysan yeni olduğu için öyle oluyor biraz geçsin biraz daha his olacak ama kesildiği için eskisi gibi olmuyor alışıyorsun zamanla
Aleyimm MuhammedAmine canları sağolsun tabiki onlardan kıymetli değil ama insan kendini kötü hissediyor