Pirayeada Normal mi karnı toktu bizim bebek her şeye ağlıyor altını değişirken aciktiginda, üstünü giydirirken banyo yaparken çıldırıyor panik oluyorum öyle olunca zor yıkıyorum. Sizin bebekler de öyle mi 1 ay 15 günlük canım çıkıyor valla
Glsn7581 Pirayeada benimki de yakama yapisirdi çok zorlanırdim.lavaboda yıkamışliğim var 🙂minnakti zaten şu şıpır şıpır edince hoşuna giderdi.kusma konusunu da takmayın normal
Sevmmm Pirayeada ben o aylarda kusmasın diye emzirmeden banyo ettirirdim uyanır uyanmaz . Ama o zamanlarda aglamiyordu sonradan azitti benimki 😒
Saliha03 Pirayeada Karnı aç yaptırın banyoyu karnı tok olduğu için kusuyor benim bebeğimde öyle en azından sonra emzirin uyuması kolay olur
Kara3773 Pirayeada su illaki kaçar ya benim kızımda ilk dogdugundan 7. Aya kadar sorun yoktu sonra bi ağlamaya başladı birdaha eski haline dönmedi şuan 9 aylık küvetin içine oturtuyorum eşim ördeklerle falan oynatıyor ben yıkıyorum bu şekilde çözüm bulduk ağlamıyor çok şükür kıyafet ve bez değiştirirken ağlama sorunu doğdu doğalı geçmedi zaten 😄
Sevmmm Pirayeada kaynanam vermişti bu aklı gittiği yere kadar bu şekilde banyo yaptırdım. Sonra ne aç ne tokken banyo yaptırmaya başladım çünkü çok ağlamaya başlıyordu emmek istiyordu
birmelegibuyuturken Bebeğinizi tam tokken yıkamayın midesine baskı olursa kusar. Emzirdikten yarım saat sonrası uygun banyo yaptırmak için
Birkedilianne Pirayeada canım yemekten hemen sonra bir kere bende yıkamıştım çok ağladı kustu o yüzden karnını doyurmadan yıkıyorum yıkadıktan sonra yediriyorum sonra rahat rahat uyuyor birde öyle dene istersen
Deletedmom27337 Pirayeada banyo şapkası kullanın bence. Bnm kızımda öyleydi hemen şağka kullanmaya başladım ogün bugündür hiç ağlamaz
Deletedmom27337 Pirayeada Su gelince çırpınırken su yutuyorlar o da ağlayıp kusmalarına neden oluyor malesef. Bir de banyo sevmeyen bebek oluyor