ipekgumen1 1.5 aylık oğlum uyumuyor 10 dk uyuyup uyanıyor ve sürekli bağırıyor gaz sıkıntımız var damla verdi doktorumuz ama yine de aynı başka neler önerirsiniz çok zorluyor beni baş edemiyorum bazen 😞
Ceyloo0625 ipekgumen1 kimyon çayı yapın bir iki çay kaşığı icirin gerisini siz için . ( Bir bardak sıcak suyu bir çay kaşığı kimyon dökün çökmesini bekleyin ) Karnını ve ayaklarını sıcak tutun
Efeymen ipekgumen1 canım baş edemicek kadarsa iyi gözlemle süt alerjisi olabilir bizde oleydik iki ay boşa çektik laktoz alerjisi çıktı bitmeyen gaz huysuzluk geçmeyen hırıltı pişik şuan çok iyiyiz relectaz damla ve biagoi damla kullanıyorum büyük insan gibi gaz çıkarıyor
Yasemin38 ipekgumen1 kimyon hem yemeklerine kullan hemde sıcak suda demlemdir iç canım. Bebeğin gaz masajları yap sürekli her emzirme sonrası. Karnına sıcak havlu koy. Gün içerisinde yüz üstü yatır kısa süreli. Yediklerinede dikkat et ondanda kaynaklı olabilir
ipekgumen1 Efeymen huysuz devamlı bağırıyor uykusu hiç yok 10 dk anca uyuyor doktorumuz gazdan dolayı dedi
Efeymen ipekgumen1 bizde öleydik sen genede tahlil ver emerken karnından sesler geliyormu kakasında mukus varmı