Bestemm benimki de yumuşacık bu da hiç önemli değil. Sütünüz kesinlikle artar istiyorsanız muhakkak gidin. Ben bebeğim doğduğu haftadan beri katı alerji diyeti yapıyorum. Ne ekmek ne bulgur ne patlıcan ne dana eti ne süt ürünü ne yumurta ne soya ne bakliyat yiyebildim. Portakal mandalina pırasa erik bile alerji yapıyordu biliyor musunuz? Aç gezdim ama bir şey olmadı. Allah öyle bir düzen kurmuş ki dişimizden tırnağımızdan gidiyor ama yine de gidiyor. Beslenme anne için önemli bebeğe hiçbir şeycik olmuyor. Burada tek bir mesele var o da inanmak. Kendine, sütüne ve bebeğine, doğaya inanmak. Ama siz düzenli mama vermişsiniz sanıyorum. Bir anda kesemezsiniz şu an bedeniniz ona göre süt üretiyor. Kademeli olarak azaltabilirsiniz. Danışmanlık alırsanız psikolojik olarak size güven verir daha rahat atlatırsınız