Mavis34 Oğlumun kafasında baya düzlük oldu aslında uyurken başı yana dönük oluyor ama uyanıkken düz durmaktan galiba. Kullanan memnun kalan önerebileceğiniz marka şekil en faydalisi hangisidir
Banu43 Mavis34 kalpli ortasi cukur ince yastik almistim hamileyken 4 ay oldu hala kullaniyorum başı tombul sizinki kac aylik
FistikliLokumum Mavis34 bende var bi tane isterseniz göndereyim size normal bildigimiz düz kafa yastıgı fotografını yükleyim buraya isterseniz göndereyim :) https://imgyukle.com/i/EMV1pQ https://imgyukle.com/i/EMVKMt
Mavis34 FistikliLokumum evet zahmet olmazsa yuklermisiniz işinize yaradı mı kafa şekli nasıl bebeğinizin
FistikliLokumum Mavis34 yükledim yorumumu düzenle yaptım az öncekini. Düzeldi sekli su an 10 aylık cok kısa sğre kullandık zaten en son yıkamıstım tertemiz duruyo