Kızlar bebeğimi iki buçuk ay emzirdim ama sütüm gelmedi bebeğim emdiği için ucu yara oldu ve geçmiyor emzirmediğim halde su gibi birşey geliyor peçete koyuyorum peçetede o suyu emip sarı sert bişey oluyor ve kaşınıyor ne yapabilirim bu durumda lansinoh krem kullandım geçmedi