Missfistik Alpylmz2022 belini destekleyip koyuyordum o zamanlar. Ama içinde uyumasını tavsiye etmiyorlar. Kemik gelişimi açısından.
goktugmehmet Alpylmz2022 ben valla iki aydır ousette saalıyorum canım çokta rahat ettim annemlere giderken bide beşikmi taşıycam pusetin içine bi yastık koydum ben ama içine göçüklüğü gitsin diye sende öyle yap valla evde her yere götürüp uyutuyorım
goktugmehmet Alpylmz2022 ama sürekli sağa yatırın sonra biraz sola yatırın sürekli aynı pozisyonda olmasın beli acır
Alpylmz2022 Missfistik anladım canım ama 5 dk uyumuyo yani ben uykusuz oluyorum başım çatlıyo belki onda durur aazcık uyur diyorum
Alpylmz2022 goktugmehmet bende yok ama alsam mı diyorum bi kaç ay sonra tahta beşige koyuyorum zaten onda sıkıntım yok annemlerde de var
Alpylmz2022 Missfistik evet canım o yüzden puset iş görür mü nerak ediyorum sık yatırmamak şartıyla tabi
goktugmehmet Alpylmz2022 tahta beşikte büyüttüm bende kızımı şu eski tahta beşiklerden demi onlar çok iyi ama bi zaman sonra zaten sallanmaya alıştığı için ayağınızdada sallıycaksınız fazla beşiğe masraf yapmayın benec
Alpylmz2022 goktugmehmet evet o tahta beşikte büyüttüm ama hiç ayakta sallanmayı sevmedi kızım tahta beşige koyardım onda uyurdu emerek 3 yaşına geldiginde bıraktı kendiliginden uyumadı artık
birkizbirerkekannesii Alpylmz2022 kızım 6 aylık olana kadar onda uyudu çok şükür bi sıkıntısı yok şuan 2 buçuk yaşında. beşiğinde uyumuyodu mecbur kalmıştım 💁🏽♀️
Alpylmz2022 birkizbirerkekannesii teşekkür ederim bi arkadaş verecekti bende gerek duymamıştım yeni dogan ya o yüzden bugün aldım onuda
birkizbirerkekannesii Alpylmz2022 anladım canım ben bi sıkıntı yaşamadım daha güzel uyyodu hatta.içini battaniyeyle falan destekle
Alpylmz2022 birkizbirerkekannesii içi çukur zaten olmuyo yeni dogan için destek koymayınca düz mü olması lazım yoksa reflü yatağı gibi mi olacak bilemedim