Hanımlar bebişleriniz ilk kaç günlükken ya da kaç aylıkken sosyal gülümsemeye başladı ? yani havaya degil de sizin verdiginiz tepkilere karşılık vererek güldü? Çok merak ediyorum cidden cevaplarsaniz cok sevinirim 🤭 benim kız ilk defa bana gülümsediğinde büyüdüğünü gelisme kaydettigimizi anlamıştım… Acayip bi duyguydu o güldükçe bende anlamsızca gülmüştüm 😁 bi kac gün sonra da o muhteşem gülüşü videoya kaydetmeyi başarmıştım 🥰 şimdi 104 günlük olduk rabbime şükürler olsun bu günleri hayal bile edemezdim