goktugmehmet Kızlar şimdi farkettim bebeğimin saç dibinde konak var galiba nasıl geçer acaba yardımcı olurmusunuz bide başlarda yoktu bugğn farkettim ben bebeğim 50 günlük
tenceretavakuskana goktugmehmet zeytınyagı veya bebek yagı surun dustan yarım saat once kadar dus aldırın tam tersı yonde tarayın hafıfce
Gul-42 goktugmehmet zeytınyagı surme asıt oranı dusuk olan olcak yoksa kafası yanar yara olur bebek yagı sür beklet tersıne tara bıtene kadar yap her banyodan once fırca tarak al bebekler ıcın olan bn wee baby den almıştım
Elo89 goktugmehmet mustelanın Konak şampuanı var canım ondan al yıkarken sür köpüğü 2 dk beklet geriye doğru hafifçe tara durula zamanla geçiyor bizim ki öyle geçti
Rainnnn goktugmehmet zeytin yağı veya organik bebek yağı sürüp geriye doğru tarayın çok şapka kullanmayın havasız kalmasın
Muges4 Bizde se olmuştu 1 kere. Zeytinyağ sür dediler ama yapmadım. Ben bebek yağı sürdüm 10 15 dk bekletip tersine hafif hafif tarayıp kaldırdım, sonra banyo yaptırdım geçti🙂
goktugmehmet Muges4 demin okudum canım bende bebek yağı sürün diyo ben demin banyo yaptırdım bugün ikinci defa yaptırmak olmaz demi üşütür bebek yağını banyo yaptırmadandq sürebiliyoruzmu
goktugmehmet Gul-42 geçer demi korkmamı gerektirecek bi durum yok sadece kafasının üst bölgesinde var demin duş aldırdım tekrar suş aldırsam üşütür peki şimdi süraem bebe yağını yinede duş aldrımak zorundamıyım hani yarın alsrısam olurmu
Muges4 goktugmehmet bir dahaki sefere banyo yaptırdığında sür canım. Yarın yine yaptırabilirsin bugün degilde, 2 kere banyo yapmış olmasın. Yağı sürdükten sonra yıkaman lazım öyle kalmasın
Gul-42 goktugmehmet yok yok sımdı yapma gecer cnn bnımkınınde azıcık kaldı oda bıngıldakta bende cok dokunmuyorum sımdı yapma bıdaki banyoya yap😀