Mommysharkdoodoodoodoo hayal kırıklıgı yaratmak ıstemem ama 5 yas bıraz eskıye donus oluyo 🥲yanı sefasını surmeye calısın
buyuyo tabıkı bazı konularda rahatlık saglanıyo ama buyudukcede bı bırey olduklarının farkına varıyolar
kendı kararları oluyo karakterlerı olusuyo bıcımlenıyo
yanı tam bı rahatlık soz konusu degıl ama en azından bazı konularda rahatlık oluyo dıyeyım
mesela tek basına hıc kalmazdı babayla 4 yasında daha bılınclı oldu,anaokulna basladı,bızsız durmayı ogrendı,arkadas edındı,agrıyan acıyan yerlerını tam tarıf ettı,duygularını acıkca ıfade etmeye basladı(uzulmek kırılmak sınırlenmek hepsının farkını ayırt ettı)yanı daha bıcok sey aslında bunun gbı
zorlugu olsada az daha sabır gıt gıde kolaylasacak