Geçen sene kızım 22-23 aylıkken götürmeye başlamıştım ben. Haftada bir gün bir saat. Ebeveynliydi. Çok memnun kalmıştık. Kızım da çok mutluydu. Sonra hasta oldu bıraktık. Şimdi tekrar başlayacak. Haftada 2 gün 2şer saat ebeveynsiz olarak gidecek. 18 aydan itibaren alıyordu bizim gittiğimiz yer.