Bebeğim iki aylık sadece anne sütü ile beslediğimde kilo almıyor her 2 saatte bir 20 şer dakika iki göğsümüde veriyorum yanlış mı yapıyorum tek gögüs verip yağlı süte ulaşmasını mı sağlamam gerek sütün yağlı kısmı kilo aldırıyor ön süt çok alıyorsa kilo almaz diyorlar bende simdi bir öğünde iki göğüs emzirme yapiyorum diger 2.saatte mama veriyorum 120 ml dogdugundan belli mama kullaniyoruz zaten