Bana vermisti doktor 6 saat emzirmedim snra sutumu sagip doktum emzirdim bebegim bayginlik gecirdi buna ragmen gecti bebegime ve attim ilaci cocugumdan degerlimi dedim cok agladim emin ol ileride skintisi cikar yine cikar beyin ilaclari cocugunuzun akliyla oynamayin bence psikoterapi alin bence gecmis olsun cok dua edin